SLATLEM LEVERER BUSS TIL KBK

I dag var det en hyggelig dag på Kristiansund Stadion da vår hovedsponsor Slatlem & CO AS leverte buss til KBK.

Med gatelag, damelag og ungdomslag i nasjonal liga øker klubbens behov for egen buss. Egen klubb-buss er et nytt steg for klubben.

KBK takker alle våre samarbeidspartnere som er med å finansierer bussen, uten disse hadde ikke dette vært mulig.

Vi gleder oss stort til å ta i bruk bussen som er av type Mercedes Tourismo med Kristiansund BK identitet.

Allerede i morgen skal bussen til Åndalsnes med 4.divisjonslaget, onsdag og torsdag går turen til Sogndal med G16 før ansatte og frivillige setter kursen til Åråsen på fredag.

Se bilder av bussen under:

Slatlem med videre

Klubben kan også glede seg over at Slatlem har forlenget sin hovedsponsoravtale med klubben for ytterligere et år.

Dette medfører at Slatlem fortsatt blir å finne på ryggen på draktene.

Slatlem har vært med klubben på hele reisen siden 2003 og er med det en av de mest standhaftige på laget.

Vi er utrolig glade for å ha de med på laget og ser frem til fortsatt godt samarbeid.

«Vi storglær oss til fortsettelsen!»