Snorre Strand Nilsen klar for KBK ved nyttår

Vi kan offentliggjøre at Snorre Strand Nilsen har signert kontrakt på tre år med KBK. Høyrebacken kommer fra Raufoss, hvor kontrakten hans utløper ved nyttår.

- I Snorre får vi bedre dekning på backplass på høyresiden. Han er en offensiv back, med gode innlegg og en meget god dødballfot. I tillegg til at han kan spille back, har han også erfaring som midtbanespiller. Snorre er forholdsvis ung og har allerede bra erfaring fra OBOS-ligaen, forteller Kenneth A. Leren, avtroppende sportslig leder i Kristiansund Ballklubb.

- Jeg er utrolig glad for å ha signert for KBK, og jeg gleder meg veldig til å komme i gang. Dette er noe man har jobbet for hele livet, så det er jo en guttedrøm som går i oppfyllelse. KBK er en klubb som jeg kommer til å trives veldig bra i og som kan utvikle meg til å bli en bedre fotballspiller, sier Snorre Strand Nilsen. Han beskriver seg selv som en ganske offensiv back som liker å bli med fremover og har løpskapasitet.

- Jeg er også veldig dedikert defensivt. Samtidig så er jeg en sosial og utadvendt type som gjør at jeg kanskje kan bidra utenfor banen også, sier Snorre.

- Tiden som kommer i KBK tror jeg kommer til å bli veldig bra. Jeg kommer til en utrolig bra klubb med fantastiske supportere, mange gode spillere, men også et bra trenerteam. Jeg gleder meg til å jobbe med Michelsen, en trener jeg har beundret de siste årene! Jeg håper at jeg kan være med å bidra til at klubben kan ta medalje og kanskje et lite Europa eventyr, innrømmer Snorre Strand Nilsen.

Kristiansund Ballklubb ser frem til å ønske Snorre velkommen til Nordmøre på nyåret!

#KBK #lagetforlidenskap