Spennende oppkjøring og treningskamper

- 2022-sesongen er historie og alle i KBK har jobbet knallhardt for å legge forholdene best mulig til rette for et spennende 2023 med 20-årsjubileum for klubben. Det er en revansjesugen gjeng som gleder seg til å starte opp 9 januar, og vi har vært nøye med planlegging og sammensetning av treningskampene, sier Eirik Hoseth som er sportslig leder i Kristiansund Ballklubb

Det blir flere godbiter på hjemmebane og viktige bortekamper som skal gjøre oss best mulig forberedt på 30 tøffe kamper i OBOS-ligaen og flest mulig kamper i NM.

Det blir treningsleir på Marbella fra 6-17 mars hvor vi foreløpig har booket to treningskamper mot finsk og svensk motstand. Dette blir en viktig periode med topp forhold og mulighet til å bygge lag ganske tett inn mot seriestart.

Generalprøven spilles i Ålesund mot AaFK søndag 2. april. Vi ønsker oss gjerne mange fra Kristiansund som tar turen til Jugendbyen palmesøndag.

KBK serieåpner hjemme mot Fredrikstad mandag 10. april. Allerede i andre serierunde er det duket for tur til Kristiansand og Start borte. Ranheim er motstander i den tradisjonelle 16. mai-kampen, som i år spilles på Nordmøre i Norges vakreste by. Vi har 4 hjemmekamper på de første 6 kampene, og vi trenger en vanvittig støtte fra alle dere nordmøringer!

Sesongoppkjøring 2023_oversikt_nettsak_3.jpg

#KBK #Lagetforlidenskap