Spill Fantasy med KBK-spillerne

Bli med i vår egen KBK-liga i Eliteserien Fantasy! Her kan du vinne fine premier og måle deg mot KBK-spillerne!

Eliteserien Fantasy er tilbake! Klikk deg inn på fantasy.eliteserien.no eller fantasy.tv2.no og sett opp ditt lag.

I år lanserer vi vår egen KBK-liga, der supportere kan delta sammen med spillere og trenere i Kristiansund Ballklubb! I tillegg til å måle deg mot KBK-gutta, kan du vinne fine premier gjennom sesongen.

Bruk denne ligakoden for å være med: adtys8

eller KLIKK HER for å melde deg inn i KBK-ligaen!

Vinn Playstation-spill

Det er helt gratis å delta! Allerede i første runde har vi en flott premie, så det lønner seg å være med fra start: Den som får flest poeng i første runde, får spillet EA SPORTS™ FC 24 til Playstation 5 (ved poenglikhet blir det trekning).

OBS: KBK-ligaen er en egen liga som du selv må melde deg inn i. Den må ikke forveksles med Supporterliga som alle automatisk blir en del av ved å sette KBK som favorittlag.

Det blir ikke faste rundepremier, men KBK vil gjøre noe ekstra ut av enkeltrunder gjennom sesongen. Det blir selvfølgelig en flott premie til den som vinner KBK-ligaen sammenlagt i 2024.

For å være med, må du først sette opp ditt lag på fantasy.eliteserien.no. Deretter kan du melde deg inn i KBK-ligaen ved å bruke koden adtys8.

Hovedspillet Eliteserien Fantasy har ekstra flotte premier. Her kan man blant annet vinne fotballtur og tv. Alle som setter opp lag deltar automatisk i hovedspillet.

Regler for deltakelse i KBK-ligaen

• Du må registrere deg med fullt navn for å kunne vinne premier i KBK-ligaen.
  • Det er kun tillatt å delta med ett lag.
  • KBK avgjør hvilke runder som har egen KBK-premie. Dette blir formidlet i våre kanaler før rundene spilles.
  • Dersom deltakere har lik poengsum, avgjøres vinner av premie ved trekning.
  • KBK kontakter vinner etter at alle rundens poeng er låst.
  • Spillere og ansatte i KBK kan ikke vinne premiene.

Ved spørsmål om KBK-ligaen, kontakt Henning Betten på epost [email protected].

Vilkår:
Kristiansund Ballklubb er ikke ansvarlig for å sette poengsummer på enkeltspillere eller lag. Poeng og rangeringer avgjøres i alle tilfeller av reglene satt av Eliteserien Fantasy og deres løsning. KBK er ikke ansvarlig for eventuelle tekniske problemer med Eliteserien Fantasy-løsningen. KBK viser ellers til reglement for Eliteserien Fantasy på deres nettsider her.

KBK forbeholder seg retten til å utestenge lag som ikke overholder reglene for Eliteserien Fantasy og KBK-ligaen, for eksempel ved deltakelse med mer enn ett lag per person.