Stem på Eliteseriens fineste drakt

Du har sjansen til å vinne gavekort ved å stemme på Eliteseriens fineste drakt. Og hvis KBK vinner, så får supporterklubben Uglan en pengepremie fra Norsk Tipping!

I perioden 5.–19. juni skal Norsk Toppfotball og Norsk Tipping kåre Eliteseriens fineste drakt.

Vi håper selvsagt at så mange som mulig går inn og stemmer på KBK-drakta! Det er kun mulig å stemme på én drakt.

KLIKK HER FOR Å STEMME

Når du har stemt, er du med i trekningen av en rekke gavekort for to til valgfri kamp i Eliteserien. Norsk Tipping og Eliteserien, som står bak konkurransen, trekker fem heldige vinnere etter at avstemningen er avsluttet – uansett hvilken drakt som blir kåret til den fineste. Du må være over 18 år for å delta og motta premier i konkurransen.

Avstemningen varer fram til onsdag 19. juni og vinneren offentliggjøres i starten av juli. Den fineste drakten blir deretter kåret på bakgrunn av resultatene og en ekstern jury.

I tillegg til å få tittelen «Eliteseriens fineste drakt» bidrar Norsk Tipping med 10.000 kroner til supporterklubben til laget som vinner, så her kan Uglan få kjærkommen støtte hvis KBK går helt til topps!

KLIKK HER FOR Å STEMME

Kristiansund.png