Stjernemøte

KBK-spillerne dro på besøk til Stjernelaget sin trening i Nordvesthall1 torsdagskveld.

KBK-gutta fikk applaus og heiarop da de kom inn til Stjernelaget som allerede var i gang med oppvarmingen.

Vi fikk bli litt bedre kjent med noen av våre ivrigste supportere og kanskje fikk vi enda flere supportere også.

Rundt 25 stjernelags-spillere fikk prate, autografer, ta bilder og ikke minst spille fotball med stjernene på KBK.

Det var mange smil og masse latter, noen fikk stjerner i øynene og noen møtte sine gode venner i KBK med en handshake eller klem.

Stas for Stjernelaget og stor stas for oss i KBK som er ihuga fan av Stjernelaget.

Tusen takk for at vi fikk besøke dere, og takk for den utrolig herlige støtten og energien dere gir oss!

#KBK #lagetforlidenskap