Stor suksess med KBK og NEAS Familiedag

KBK og NEAS startet vinterferien med å samle mange små og store i Braatthallen til en gratis familiedag fylt med aktivitet og moro.

I forbindelse med jubileumsåret hadde vi en fantastisk familiedag i Braathallen søndag. Mange barn og voksne har fått møtt stjernene i KBK. De som til vanlig spiller på matta på Kristiansund Stadion har denne søndagen tatt bilder, skrevet autografer, organisert leker og hatt det kjekt med utrolig mange barn og unge i Braatthallen.

Det ble en kjempesuksess! Bare se på noen av barna og spillerne som koser seg i bildene og videoen fra NEAS her:

Mange av de som spiller, jobber eller er frivillig i KBK har brettet opp armene, stilt opp og bidratt for å arrangere en helt fantastisk dag. Vår hovedsponsor NEAS har vært med på laget og bidratt sterkt til at dagen er gratis for alle og fylt med mange morsomme aktiviteter for barna.

"Det er utrolig kjekt å se hvor mye som bryr seg om KBK. Så er det veldig viktig og fint av KBK å gi tilbake igjen med en sånn familiedag", forteller keeper Sean McDermott.

#Lagetforlidenskap #KBK