Støtt KBK på Åråsen

Kristiansund Ballklubb er tilbake i Eliteserien! Første kamp spilles mot Lillestrøm 2. påskedag.

Nå gleder vi oss til seriepremieren LSK–KBK som spilles på Åråsen stadion mandag 1. april kl. 17.00. Her er informasjon til supportere som reiser til Lillestrøm eller som vil følge kampen på tv.

Det er satt opp supporterbuss som reiser fra Nordmøre stadion søndag 31. mars kl. 10.00, og mange KBK-fans bosatt på Østlandet kommer også til å ta turen på kamp for å støtte laget.

Ønsker du å kjøpe billett til bortetribunen på Åråsen, gjør du det på LSKs nettsider her.

Seks dager før kampen har LSK solgt 7.700 billetter til kampen, så det blir bra trøkk på tribunene.

KBK-vorspiel

I timene før kamp samles KBK-fansen på Fuser Bar & Fôr for å spise, drikke og synge. Mer info om KBK-vorspielet finner du på Facebook-arrangementet her.

Vi håper å se mange KBK-supportere i Lillestrøm, og at vi kan ta med oss tre poeng hjem til Nordmøre andre påskedag!

TV-sending

Kampen sendes på TV 2 Play, TV 2 Sport 1 og Direktesport (tk.no). Sendestart er kl. 16.45.

KBK prøver også å få til bortekampvisning i Slatlem Corner på Nordmøre stadion. Mer info om dette kommer i våre kanaler når det er klart.