kbkmfk

Supportertur til lokalderbyet

Vi håper mange KBK-supportere blir med på lokaloppgjør i tredje serierunde!

Hvem er best i fylket? Allerede i tredje serierunde i Eliteserien er det klart for et av sesongens høydepunkter, når KBK drar til nabobyen for å møte Molde på Aker stadion.

Kampen spilles søndag 14. april kl. 17, og Uglan og KBK inviterer nå til bortekamptur for å støtte laget fra tribunen.

Uglan og KBK har bestilt tre busser til supportere som vil reise fra Kristiansund, og vi håper mange har lyst til å dra på felles tur til kampen.

Priser (inkluderer buss og kampbillett):

• Kr 500 for Uglans medlemmer
  • Kr 550 for andre

Det er bindende påmelding med navn og tlfnummer til alle du melder på, som sendes til Uglan-leder Aina Grønseth på tlf 45070790. Betalingsinformasjon sendes ut etter hvert som bussene fylles opp.

Bussene ruller av gårde fra Nordmøre stadion kl. 12, og er framme i Molde ca kl. 13 (det blir ingen stopp på veien). Der blir det oppladning på pub (de som ønsker må gjerne finne på noe annet i ventetiden), før det blir felles tog bort til Aker stadion en time før kampstart.

Bussene returnerer til Kristiansund rett etter kampen.

Ønsker du å reise til bortekampen på egen hånd? Billetter til bortetribunen på Aker stadion kjøper du her!