Ta med fotballaget på kamp – vinn juleavslutning!

KBK vil gi lokale lag muligheten til å se onsdagens kvalikkamp, og samtidig være med i trekningen av en egen fotballkveld på stadion!

Onsdag 29. november kl. 19.00 spiller KBK kvalifiseringskamp i OBOS-ligaen på Nordmøre stadion. Motstander er Start eller Bryne (som møtes lørdag 25. november).

Nå kan du ta med fotballaget ditt og komme på kamp – helt gratis! I tillegg trekker vi ut et lag som er på kampen som vinner en premie fra KBK.

Vil du og fotballaget ditt se kampen? Send epost til [email protected] med antall billetter du trenger og hvilket lag du representerer. Billettene er gratis! Siste frist for å melde seg på er tirsdag 28. november.

Blant alle lagene som melder seg på og kommer på kampen, trekker vi ut ett lag som får en premie av Kristiansund Ballklubb: En pizzakveld på Nordmøre stadion der laget også får muligheten til å trene i forkant. Dette kan være en fin juleavslutning for fotballaget!

Billettene til kampen er ståplasser der laget kan synge og rope sammen med Uglan, og vi håper klubbene som kommer sørger for masse god stemning og trøkk på tribunen!