Takk for innsatsen Bendik og Amin

Bendik Bye og Amin Askar har begge bidratt sterkt på Laget for Lidenskap. Nå gir de seg i KBK og vi takker så mye for innsatsen og ønsker de begge masse lykke til videre.

Fotballen er preget av at spillere, trenere og ansatte kommer og går. Det er like trist hver gang, men sånn er fotballen. Det er tungt å ta farvel med gode folk, men det er fotballens egenart.

Amin Askar har vært i klubben i 3 år, lenge nok til at vi har blitt glad i både deg og familien din. Amin har 70 kamper og tre mål.

Amin har betydd mye for klubben, har vært en positiv bidragsyter og en stor inspirasjon for spesielt de unge spillerne.

Vi ønsker deg og familien din lykke til videre.

Hilsen fra Amin Askar

Da er tiden kommet hvor jeg takker for meg som KBK spiller. Etter familieråd en stund tilbake falt beslutningen på hjemreise til Østlandet.

Når jeg nå ser tilbake på mine 3 år og 70 kamper for klubben, er det med beundring, stolthet og takknemlighet for alle de fantastiske menneskene jeg har møtt i Kristiansund. Fra dag 1 har jeg trivdes og det samme har min familie.

Det er vanskelig å sette ord på hva mine år i KBK har betydd for meg, men omgitt av fine folk har uten tvil beriket livet mitt.

Til slutt vil jeg takke alle jeg har delt garderobe med, alle ansatte og frivillige på stadion, fansen, mine trenere og byen.

Spesielt takk til Christian Michelsen og Kjetil Thorsen som ga meg muligheten til å bli kjent med Kristiansund og bli en del av KBK familien til min siste pust.

Jeg ønsker alle lykke til videre og så sees vi brått på banen snart.

Bendik Bye gitt klubben beskjed om at han flytter nordover. Det forstår vi, selv om vi kommer savne deg stort.

Bendik kom til KBK til 2018-sesongen og har siden da spilt 142 kamper og scoret 39 mål.

Bendik har vært en fantastisk person å ha i KBK og vi ønsker Bendik og hans flotte familie lykke til videre.

Hilsen fra Bendik Bye

Det e vanskelig å sett ord på alle følelsan man sitt med no når vi har bestemt oss for å flytte hjem. På den ene sida e det trist og litt rart å ska reis fra en klubb, by og masse flotte folk som vi har blitt så glad i. På den andre sida glede vi oss te en ny epoke i livet, kom hjem te familie, venna, nytt hus og ny jobb.

Tida i Kristiansund og KBK har vært ett eventyr, 5 år. Tida flyg når man har det gøy! Vi ønske å takke alle i og rundt klubben for måten vi har blitt tatt imot og tatt vare på. Det e minnan og varmen te folkan som vi vil sitt igjen med i hjertan vårres!

Dåkk har støtta oss i opp- og nedtura, og det har helt klart vært mest av det første, sjøl om sesongen i år har vært knallhard for oss alle sammen. Vi e helt sikker på at KBK kjæm te å slå hardt tebake allerede neste år, og vi vil heie sammen med dåkk (med unntak av to kampa).

Det e VI som e fra Kristiansund!

Tusen takk for oss, Hilde, Eva og Bendik

#lagetforlidenskap #KBK