Tap i siste treningskamp

Kristiansund BK -Ålesund FK ender 0-4. Nå er det bare å rette blikket fremover og være klare til seriestart.

Elsker ballsund by runger over stadion og siste treningskamp er i gang! Det er strålende sol og fine forhold på Kristiansund Stadion.

Første omgang:

Etter 12 min scorer Aafk kampens første mål. Fint spill og godt skudd fra ca 18 meter. Etter 20 min øker Aafk til 0-2.

KBK har bedre tendenser etter kladdusjen, og det kommer flere halvsjanser mot slutten av første omgang. Men det er Aafk som glir som kniv i smør gjennom KBKforsvaret. Og stanger inn 0-3. Og scorer 0-4 like etter.

Det får laget til å gå i seg selv. Nå må det skjerpings til. Like før pause får vi en virkelig god mulighet men redning av Aafks bakerste mann.

Andre omgang:

Starter med mer intensitet og trøkk fra KBK sin side. Det blir en del bytter og etter 68 minutte får KBK ikke bare en mulighet men 2 kjempe sjanser, ved Bye og Skarsem. Skarsem får nok en mulighet like etter, men også denne gangen blir det med sjansen. Pemi Faris kommer inn og får flere både halve og hele muligheter men kampen ender 0-4.

#KBK #lagetforlidenskap