Tilbake til konkurransedag

Etter en velfortjent ferieuke er laget tilbake på Kristiansund stadion. Ei ny treningsuke starter med konkurranser og full tenning!

Trenertroikaen Michelsen, Hoseth og Nyland kickstarter treningsuka med konkurransedag. Etter oppvarminga ble laget delt i to, TEAM HVIT og TEAM BLÅ. Først er det konkurranse med ballteknikk, deretter spilløvelse på mål, før det hele avsluttes med småbanespill.

Det er full spiker fra start til slutt, og konkurranseinstinktet slår skyhøyt på begge lag. Stillinga mellom lagene svinger fra konkurranse til konkurranse. men når småbanespillet er avsluttet kan TEAM BLÅ juble høyest!

Både over seieren og over premien som smakte ekstra godt under strålende sol - nemlig den nye KBK-isen fra Tor Sevaldsen: Uglans Favoritt(Vaniljeis) og Kjetil Favoritt(Salt karamell) - laget med kjærlighet i Kristiansund!

Hvis du vil se flere videosnutter - sjekk Kristiansund BK sin story på Facebook og Instagram!

#KBK #Lagetforlidenskap