Torgil Gjertsen tilbake i KBK

KBK kan med stor glede fortelle at Torgil Øwre Gjertsen har signert klubben og er straks på plass på Nordmøre igjen.

- Vi har styrket angrepet med å hente Torgil tilbake til KBK. I Torgil får vi en god toveis-spiller med teft for mål som i tillegg er god på å gjøre de rundt seg enda bedre, for teller sportslig leder i Kristiansund Ballklubb, Terje Wiik.

- Endelig er det offentlig! Tiden den siste uka har gått alt for tregt, nå er jeg KBK-spiller! Ting begynte å skje i forrige uke, og det er helt sinnsykt deilig og ikke minst artig å kunne kle på meg KBK-drakta igjen! Litt stolt, superglad og utrolig motivert til å bli med å fighte for Kristiansund igjen, sier en superfornøyd Torgil Øwre Gjertsen.

Torgil forteller at han store ambisjoner sammen med KBK.

- Jeg ønsker å vinne noe i løpet av min karriere, og jeg vet hvor høyt det siktes i KBK, så det her både håper og tror jeg passer alle, sier Torgil. Han håper hvert å gjøre hele familien til nordmøringer.

- Selv om ting har gått kjapt den siste uke er vi alle innstilte på det, avslutter Torgil.

Torgil Øwre Gjertsen spilte for KBK i 2017 - 2019 og har spilt for polske Wisła Płock siden, men nå er han altså tilbake for blåtrøyene. Avtalen med KBK gjelder ut 2023.

Vi ønsker Torgil og familien hjertelig velkommen tilbake til Nordmøre og  Laget for Lidenskap!

Under blir Torgil Øwre Gjertsen intervjuet av Rune Edøy i Tidens Krav under kveldens KBK Kick-Off på tk.no.

#KBK #Lagetforlidenskap