Trekning av billetter til Stabæk-kampen

Søndag 12. juli tar vi imot Stabæk på Kristiansund stadion. Snart ringer vi til heldige sesongkortinnehavere som blir trekt ut til å være publikum på kampen.

Siden vi fortsatt er underlagt begrensninger i forhold til smittevern er kun 200 tilskuere tillatt på kamp. Vi foretar nå trekning blant sesongkortinnehaverne og alle blir kontaktet i dag eller i morgen.

Fordeling av billetter:

Uglan Supporterklubb                  75 stk
Kristiansund BK                            25 stk
(frivillige, ansatte, styre, gjester, spillere)
Øvrige sesongkortinnehavere     100 stk
(bedrift og private – voksen, barn og honnør)

Personer med handicap-plasser er med i trekningen blant de 100 øvrige og vil bli henvist til HC-plasser på Notar-tribunen.

Alle øvrige blir plassert på anviste seter på Abyss-tribunen av vårt vertskap.

Uglan supporterklubb og KBK forvalter sine plasser internt.

Vi er  lei oss for alle de vi må skuffe, men håper alle stiller seg bak klubben og deltar videre i «DUGNADEN».

Sesongkortinnehavere som trekkes ut til denne kampen vil ikke være med i fremtidige trekninger inntil alle sesongkortinnehavere har blitt trukket ut til kamp på stadion - dersom nåværende situasjon vedvarer.

Bortesupportere gis ikke tilgang til billetter.

Vi minner om at vi også har plasser i Malthuslosjen som vi aukjsonerer bort. Se link til høyre.

#KBK #Lagetforlidenskap