Treningskamp mot Aafk

Kristiansund Ballklubb spiller siste treningskamp før sesongstart på Kristiansund stadion søndag 2 mai kl. 16.00 mot Aalesund FK.

Det er nok en gang en glede å ønske velkommen til kamp på Kristiansund stadion. Foreløpig antall som er lov i henhold til korona-reglementet er begrenset til 600 tilskuere. Tribunene åpnes en time før kampstart, og vi skal gjøre vårt beste for å ta godt imot dere!

Vi åpner Talgø Terrasse for våre supportere fra kl. 14.00. Vi serverer vår egen KBK-burger fra Angus Gaupset og pizza fra Pizzabakeren.

Ellers åpner supportershopen og billettsalg kl.15.00 og vi har i tillegg åpen kiosker på alle åpne tribunedeler.

Vi ønsker også denne gangen å gi de med sesongkort mulighet til å kjøpe billett aller først. Deretter åpnes det for alle som ønsker å se fotball og heie på Laget for Lidenskap fra tirsdag 27. april kl. 18.00.

Tilgjengelige seter finner dere på Abyss-, Notar- og 1-tribunen.
Billettprisen er 100,- og seter vil være tilgjengelig i henhold til nasjonale regler om 3 kohorter á 200 seter.

Link til billetter (Abyss og Notar).

Link til billetter uglan (1-tribunen).

Det vil også være mulighet for kjøp av billetter i KBK-supportershop på stadion fra kl. 15.00 søndag 2. mai, så lenge det er billetter igjen. Vi regner med stor entusiasme rundt kampen, og vet mange gleder seg til å se gutta "live" på Kristiansund Stadion. Vær tidlig ute for å sikre deg billett.

Vi ønsker at alle skal holde seg friske. Hold avstand, bruk håndsprit og vis hensyn. Er du syk - hold deg hjemme!

Velkommen på kamp!

KBK AAFK_treningskamp 2.5.2021