Tusen takk til Terje!

Terje Wiik har vært en enorm kapasitet for Kristiansund Ballklubb. Nå takker han for seg som sportslig leder og gir safettpinnen videre til Eirik Hoseth.

-Terje har vært en enorm ressurs i to perioder. Tidligere som styreleder og nå som sportslig leder de siste 18 månedene. Terje byr alltid på positivitet og god energi, og vi vil aldri gi helt slipp på deg, sier daglig leder Kjetil Thorsen.

- Vi er heldig alle vi som er knyttet til og jobber i denne klubben. For meg er menneskene i klubben viktigst, og jeg har sterk tro på dere alle sammen, sier avtroppende sportslig leder Terje Wiik til spillere, trenere, administrasjon og støttespillere i sin varme og engasjerende tale under dagens lunsj på stadion.

Terje gir nå stafettpinnen videre til ny, stor kapasitet. 1.juli starter nemlig Eirik Hoseth i 100% prosent stilling sportslig leder i Kristiansund Ballklubb.

Vi takker Terje for godt og utviklende samarbeide og hilser Eirik varmt velkommen.

#KBK #lagetforlidenskap