nordlandet_kbkkvinner (2)

Var instruktører på fotballskole

KBK Kvinner og KBK Rekrutt har denne uka vært instruktører under IL Nordlandets sommerfotballskole.

IL Nordlandet har mandag til fredag denne uka sommerfotballskole for jenter født 2010–2012.

Der får deltakerne opptil to treningsøkter om dagen, i tillegg til både frokost og lunsj. Det har også vært grilling, konkurranser og bading.

Kristiansund Ballklubb har stilt med instruktører fra både kvinnelaget og rekruttlaget. KBK Kvinner ledet økta på tirsdag, og hadde en flott dag der KBK-spillerne møtte mange flinke jenter som startet sommerferien sin med en uke med fotballaktiviteter.

Torsdag var det KBK rekrutt sin tur å være instruktører. Der var det spillere fra G17- og G19-lagene i Kristiansund Ballklubb som ledet treningsøvelser med jentene.

Fokuset under fotballskolen er trivsel, trygghet og utvikling. Et flott tilbud fra IL Nordlandet som vi er glade for å være med på!

Under kan du se bilder fra de to dagene der unge KBK-spillere var med som instruktører:

nordlandet_kbkkvinner (4).jpg
Deltakere på sommerfotballskolen på Nordlandet sammen med spillere i KBK Kvinner.
4.jpeg
Landslagsspiller for Norge G15, Herman Sjåvik Opsahl, leder treningsøkt med jentene på IL Nordlandets sommerfotballskole.
nordlandet_kbkkvinner (1).jpg
Deltakerne får prøve seg på ulike fotballaktiviteter, og uka består ellers av gode måltider, konkurranser, bading og å ha det kjekt sammen.
2.jpeg
Landslagsspiller for Norge G16, Eirik Erstad Nyland, var instruktør på sommerfotballskolen torsdag.
1.jpeg
Sommerfotballskolen torsdag.
3.jpeg
Sommerfotballskolen torsdag.
nordl1.jpg
Mange ivrige jenter har brukt den første uka i skoleferien til å spille fotball på Nordlandet.
nordlandet_kbkkvinner (3).jpg
Annicken Bjellvåg Eliassen fra KBK Kvinner under fotballskolen tirsdag.