Varmt og inspirerende klubbesøk av Lise Klaveness

KBK Gatelag og klubbens ansatte fikk møte en interessert og engasjert Lise Klaveness under dagens klubbesøk. Presidenten i Norges Fotballforbund setter inkludering høyt, og det passer ypperlig med våre verdier og mål.

- Like og gode muligheter for alle er mitt hovedfokus. Gjennom fotballen skal vi inkludere alle, og det får dere virkelig til i Kristiansund Ballklubb, sier Lise Klaveness til en lydhør og stolt forsamling på Kristiansund Stadion.

Klaveness sitt klubbesøk startet med frokost sammen med spillere, trenere og støtteapparat i KBK Gatelag i Møre Drift VIP. Det ble glade og varme samtaler med fotballens store og høyt respekterte leder.

Daglig leder i KBK, Kjetil Thorsen holdt sitt foredrag "KBK - En eventyrlig reise", og gjennom det er det lett å bli både informert, engasjert og glad. Her får Klaveness og Gatelaget innsyn i klubbens etablering for 20 år siden, sammen med bragder og milepæler gjennom årene. Thorsen sitt engasjement smitter med både latter, tårer og stolthet.

Etter foredraget fer det tid for omvisning på stadion. Varig Jentehuset og klubbens satsning på KBK Kvinner fikk gode skussmål, og det ble tid til en kjapp "garderobeprat" med A-lagets team.

Tusen takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake til Kristiansund stadion!

#KBK #lagetforlidenskap