VELKOMMEN PÅ KAMP PÅ ONSDAG!

Onsdag 25. mai kl. 18.00 møter vi Tromsø på Kristiansund Stadion! Vi er klare for å gi alt vi har av lidenskap. Vi er klare for å ofre blod, svette og tårer for verdens fineste klubb! Nå skal vi endelig få noe å juble for!

Håper å se alle våre kjære supportere på tribunen. Dere gjør oss alltid bedre og vi trenger dere!

Billetter finner du her.

Kampdagsfakta og innhold på stadion:

Vi takker Action Now som er rundens kampsponsor og Sparebank 1 Nordmøre som er SoMe-sponsor for støtten.

Talgø Mathall åpner 16.00 og det blir både Fishan og KBK Burger fra Gaupset.

Slatlem Corner åpner 2 timer før avspark (kl. 16.00) for dem som vil kjenne på stemningen før kampen.

KBK Stadionbutikk åpner 13.00. Så du får kjøpt både skjerf, flagg, drakt og mye mer til kampen. Ugla kommer innom butikken før kampen om barn og voksne vil hilse på og ta bilde.

Vi åpner billettluka kl. 17.00 for salg av billetter på kampdag.

Tribunene og kioskene åpner 17.00.

Vi gleder oss til å se dere! Takk for støtten Nordmøre!

#Lagetforlidenskap #KBK