Vi er i gang med ny vareauksjon

Slik kan din bedrift bli med – og snart får alle sjansen til å gjøre noen kupp!

Torsdag er en gjeng med ansatte i Kristiansund Ballklubb på tur rundt i Kristiansund og nabokommuner for å besøke lokale bedrifter.

Der samler vi inn varer og tjenester som skal auksjoneres bort i KBKs vareauksjon i juni.

Ønsker din bedrift å være med? Send en e-post med varenavn og bilde av varen(e) med utsalgspris (inkl. mva.) til [email protected]

Kan gjøre noen kupp

Vareauksjonen er en mulighet for både bedrifter og privatpersoner til å støtte KBK! Bedrifter donerer varer som har en verdi på minst 1.000 kroner, og det blir mange varer og tjenester med stor variasjon som alle kan by på.

Alt får en lavere utropspris enn utsalgspris i butikken, og man kan gjøre noen kupp og støtte KBK i samme slengen når vareauksjonen åpner i juni.

For bedriftene som donerer varer, er dette en mulighet til å støtte KBK uten å gi penger direkte, i tillegg til at bedriftene får promotering av varen og merkenavn.

Hentes direkte hos bedriften

Budvinner får faktura eller krav på Vipps fra KBK når auksjonen er over. Budvinner viser til betalt faktura/vipps og henter sin vare direkte hos bedriften som har donert varen. Inntektene av salget går i sin helhet til KBK. Vi håper din bedrift blir med på laget!

Selve auksjonen blir i juni, og da legger vi ut oversikten over alle varene og bedriftene som har donert på KBKs nettsider.