Vi feirer ny samarbeidsavtale

Breddeklubbene i Kristiansund er enig med KBK om ny samarbeidsavtale. Vi feirer med å gi alle barn (medlemmer) og foresatte i breddeklubbene gratis inngang til KBK- Viking på søndag!

For å markere og feire den nye samarbeidsavtalen har vi bestemt at alle med medlemskap i en breddeklubb får gratis inngang til kampen mot Viking kommende søndag. Man får også ta med seg en voksen eller en venn om man ønsker det.

Ta kontakt med oss på så får du billettene rett på mobilen. Vi deler ut billetter så lenge det er ledig plass. Kom å støtt laget for lidenskap!

Send mail til [email protected]. Skriv på navn, tlfnr. og ønske om antall billetter.

Man kan også få billetter ved å møte opp i KBK stadionbutikk onsdag (13-16.00) og torsdag (13-18.00), i KBK vogna utenfor hovedinngang på Futura fredag (12-18.00), og på ABC-senteret på Averøya lørdag (11-15.00).

Om avtalen:

Både KBK og Samarbeidsklubbene; KFK, CFK, Nordlandet, Dahle og Frei er alle fornøyde med å ha på plass den nye avtalen. KBK har et godt samarbeid med klubbene rundt oss. Det skal vi selvsagt ha i fram­tida også!

Avtalen har en varighet ut 2024 og gir blant annet forutsigbarhet rundt spilleroverganger fra bredde til topp. Avtalen forplikter også KBK til å jobbe tett inn mot trener- og klubbutvikling.

- Vi oppfyller selvsagt krav­ene rundt utdanningskompensasjon når vi skriver proffkontrakt med unge spillere. I tillegg gis klubbene en prosentsats på eventuelt videresalg til andre klubber. Det er ikke noe vi må gjøre, men noe vi ønsker å ­gjøre, sier KBKs daglige leder Kjetil Thorsen.

Samarbeidsklubbene «får» også hver sin hjemmekamp i Eliteserien hvor de blant annet stiller med maskoter, ballhentere og selger lodd til inntekt for egen klubb.

#lagetforlidenskap #KBK