Vi takker av legenden Liridon

KBK er enige med Liridon Kalludra om å terminere kontrakten. Den svenske kristiansunderen ønsker seg hjem til nære og kjære i Sverige.

Liridon har spilt utrolige 339 kamper for Kristiansund Ballklubb. Han har vært med KBK siden 2010, scoret 56 magiske mål og bidratt til utallige elleville øyeblikk for Laget for Lidenskap.

Liridon er blitt en levende klubblegende og kroner helt øverst på KBKs adelskalender. Han har virkelig gitt alt for Laget for Lidenskap og blitt enormt populær blant supportere på hele Nordmøre. Han ble kåret til 10-årets spiller for akkurat 10 år siden ved 10års jubileumet i Kristiansund Ballklubb.

Men det er en tid for alt. Liridon med familien har nå tatt beslutningen om at de flytter hjem til Sverige for å kunne være nærmere sine nære og kjære.

Liri selv forteller at det har vært en tøff avgjørelse og mye og tenke på den siste tiden. Spesielt vanskelig ble det etter årets juleferie da de nok en gang måtte ta farvel med familien i Sverige. "Foreldre våre blir eldre og barna savner dem hver dag, så det er på tide nå. Men jeg og min familie kommer aldri til å glemme de flotte menneskene i Kristiansund, og hva klubben og menneskene her har gjort for oss. Dere vil alle for alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte", sier Liridon.

Liridon har vært og er en fantastisk ambassadør for KBK. På banen har han bidratt med fantastiske mål, underholdene fotball og alltid enorm innsats i år etter år.

Han er både på og utenfor banen veldig profesjonell, hardtarbeidene og imøtekommende. Han møter alle med et smil og en hyggelig prat og vi kommer til å savne hans fine personlighet på Kristiansund Stadion.

Vi takker han for en fantastisk reise sammen og ønsker han all lykke til videre!

#lagetforlidenskap #KBK