Vinner i strikkekonkurransen er kåret

Stor takk til alle som har bidratt og vært med i konkurransen. Nå har vi kåret vinnere i kampanjen strikk for klubben i ditt hjerte.

En jury bestående av representanter fra A-laget, KBK Kvinner,  administrasjonen og sponsorene sammen med tre frivillige og ivrige supportere har vært med å avgjøre hvilket bidrag som stakk av med seieren og blir KBKs bidrag i den nasjonale konkurransen.

Det var utrolig mange fine og kreative bidrag. Det var flere i juryen med forskjellige favoritter, så avgjørelsen var vanskelig, men etter at alle stemmene ble telt opp var det en genser og en lue som vant.

Vi gratulerer Ida Amalie Unjem som har strikket både genseren og lua og dermed stakk av med seieren i begge kategoriene.

Vinner KBK Genser
Ida Amalie Unhjem har laget et stilrent og enkelt design med et tydelig KBK-uttrykk, der det vil bli mulig å endre møsteret etter ønske. Enten man ønsker å ha KBK eller Ugla på framsiden, eller å velge mellom 2003 eller Fesk & Potet på ryggen. Hovedfarge er KBK-blå og hvit, men også med mulighet for bortedraktfarger.

Vinner KBK Tilbehør
Lua som vant i kategorien "Tilbehør" er en utrolig søt barnelue. KBK kommer også her meget tydelig frem og søte detaljer med dusker gjorde nok at denne stakk av med serieren. Her vil KBK be House of Yarn om å tilpasse mønster som også kan passe for voksne.

Vinneren er kontaktet og premien i begge kategoriene er:
Gavekort på kr. 500 fra House of Yarn
2 KBK sesongkort for 2021
Eget design med ferdig utviklet strikkeoppskrift.

Vinnerbidragene går nå videre til den nasjonale konkurransen om å vinne Eliteseriens stiligste genser og tilbehør, følg med i våre SoMe-kanaler i tiden som kommer og stem fra KBK sine flotte bidrag!

Under kan dere se et utvalg av de flotte bidrag i konkurransen. Tusen takk for fantastisk engasjement og deltakelse!

#lagetforlidenskap #KBK