Vinnere av KBK scoringsklubb 2023

Tusen takk til alle som har bidratt i KBK scoringsklubb 2023! Nå er det kåret tre vinnere som får hver sin premie.

Bildet: Tore Kanck (til venstre) og Ole Nilsen er to av vinnerne fra 2023-sesongen.

Scoringsklubben – der alle deltakere bidrar med 20 kroner per KBK-scoring – ga kjærkomne kroner til klubbkassa i Kristiansund Ballklubb i fjor. Tusen takk til alle som har bidratt!

Trekning av vinnere

Nå har vi foretatt trekning av tre premier blant alle som deltok i KBKs scoringsklubb i 2023-sesongen.

• Vinner av VIP sesongkort 2024: Tore Kanck
  • Vinner av signert KBK-drakt: Oddveig Solbakken
  • Vinner av gavekort på 500 kroner: Ole Nilsen

Bli med i KBK scoringsklubb 2024

KBKs Scoringsklubb fortsetter i eliteseriesesongen 2024! Scoringsklubben har mange engasjerte medlemmer, og vi har selvsagt plass til mange flere.

Ønsker du å gi KBK 20 kroner per scorede mål i 2024? Send epost til Henning Betten på [email protected] eller send «Scoring» til 980 32 833.

KBK sender ut Vipps-krav til scoringsklubbens medlemmer to ganger i året. Dette skjer etter halvspilt sesong og etter sesongslutt. Har man ikke Vipps, kommer det faktura på e-post eller i postkassa.

Vi takker for fantastisk støtte og engasjement i opprykkssesongen!