VORSPIEL PÅ SLATLEM CORNER OG MØRE ROYAL TERRASSE

Dette blir vorspielet du ikke vil gå glipp av! Opplev kostymeparty, allsang og Kjell & Terjes Powerduo på søndag!

Søndag kl. 17 kommer Sarpsborg 08 på besøk til Kristiansund Stadion. Slatlem Corner og Møre Royal terrasse åpner kl 15.00.

Vi skal her gjenskape stemningen som var på Gevir Pub i Lillestrøm forrige helg, som samlet hundrevis av mørkeblå supportere.

Kjell & Terjes Powerduo, allsang og kostymeparty
Kjell & Terjes Powerduo kommer for å lage live fotballstemning med høy allsangfaktor.

Vi anbefaler alle supportere om å være kreative med hensyn til supporterutstyr. Juryen som består av KBK vertskap i Slatlem Corner kårer beste KBK kostyme.

Her er det om å være kreativ med ansiktsmaling, parykker og hva det nå måtte være.

Johnny Eriksen, en svært kreativ supporter gjennom alle år, her på Gevir Pub i Lillestrøm forrige helg.

Vinneren mottar gratis sesongkort for 2022- sesongen og andrepremie er en signert KBK-drakt.

De to vinnerne blir offentliggjort med bilde på storskjermen igjennom kampen, samt over speakeranlegget.

Velkommen til tidenes fotballvorspiel! Vær tidlig ute, for her blir det folksomt!

#KBK #lagetforlidenskap