Årets fotball-kick-off blir digital!

Søndag blir en fin fotballdag for KBK-fans: treningskamp kl 16.00 mot Aafk BK og TK et digitalt fotball-kick-off sammen med TK på kvelden.

Sendingen starter kl. 20.00 på tk.no. Her blir det intervjuer av spillere, trenere og andre i og rundt KBK. Det blir floa som før, målkavalkader og konkurranser. Så her er det bare å benke seg foran skjermen for å komme i modus til sesongstart. Sendingen ledes av Rune Edøy og medprogramleder Lars Helge Høvik. I slutten av sendingen vil vi også prenestere folkets Drømme11er: i løpet av helgen kan dere supportere være med å stemme frem de dere mener Christian Michelsen bør velge ut til å starte i første seriekamp. Følg med i KBKs sosiale medier!

Scoringsklubben
Før sesongstart ønsker vi å få mange nye medlemmer i scoringsklubben. «KBK scoringsklubb» er et konsept hvor man binder seg til å gi kr 20,- til KBK for hver scoring i serie og cup-spill.

Ønsker du å gi KBK kr 20,- per scorede mål? Send melding med ordet "Scoring" til 91599270 og bli med du også. Alle som melder seg inn i scoringsklubben frem til slutten av sendingen er med i trekningen av signert hjemmedrakt!

Bli med og støtt Laget for Lidenskap! Her kan alle være med å virkelig støtte laget og være en avgjørende faktor når vi skal signere gode målscorere. Les mer om scoringsklubben her

Story Scoring_1

#KBK #lagetforlidenskap