Bli med KBK i borgertoget på 17. mai

Vi håper mange vil være med på å vise fram Kristiansund Ballklubb i borgertoget i Kristiansund på 17. mai!

Oppfordringen går til alle spillere, ansatte, frivillige, supportere og andre med blått hjerte om å stille under klubbens fane i borgertoget – gjerne med KBK-effekter!

Borgertoget stiller opp i Politimester Bendixens gate fra kl. 15,45, og det er avmarsj på saluttskudd fra Bautaen kl. 16.00.

KBK er nummer 18 i rekken i borgertoget, rett bak Musikkorpset Tempo.

Rekker ikke hjem

I år spiller KBK bortekamp mot Haugesund på «fotballens nasjonaldag» 16. mai, og troppen som drar dit rekker dessverre ikke å komme hjem til Kristiansund igjen i tide til borgertoget i Kristiansund.

Det er dermed opp til spillere på KBKs kvinnelag, gatelag og rekruttlag – samt ansatte, frivillige og supportere – å bidra til at KBK stiller sterkt i bygatene på nasjonaldagen!

Thorsen-tale til russen

Daglig leder Kjetil Thorsen i KBK skal holde tale i forbindelse med russetoget som går tidligere på dagen (avmarsj kl. 13).

I fjor var Thorsen hovedtaler på 17. mai, og talen fra 2023 kan du lese her.

Hele 17. mai-programmet finnes på kommunens nettsider her.

17mai23.jpg
KBK-fanen og KBK-effekter hører med i borgertoget i Kristiansund.