Bortebilletter til Molde–KBK

Toppkampen i Eliteseriens tredje runde spilles mellom Molde og KBK. Her finner du informasjon om kampbilletter.

Det blir et møte mellom første- og tredjeplassen på tabellen når Molde tar imot Kristiansund Ballklubb søndag 14. april.

Avspark er kl. 17.00, og vi håper mange KBK-supportere tar turen til nabobyen for å støtte laget i lokalderbyet!

BILLETTER: KBK-fansen kjøper billetter på bortetribunen her

KBK og Molde har møtt hverandre i Eliteserien tolv ganger tidligere. KBK har vunnet fire av disse kampene, to har endt uavgjort og Molde har vunnet seks.

OBS! Ønsker du å være med på bortekamptur til Molde med Uglan og KBK? I skrivende stund er det fortsatt noen ledige plasser på bussene. Send sms til 45070790 for å melde deg på – det er førstemann til mølla! Les mer her

Lokalderbyet er alltid jevnt og spennende. Tre ganger har det endt med 2-0-seier til ett av lagene, men ellers har det vært ettmålsseire.

Vi regner med det blir et spennende toppoppgjør også til helgen!

bortemfk.jpg
KBK-supporterne lager alltid liv på bortetribunen på Aker stadion. Foto: NTB