Info om sesongkort og øvrige KBK-billetter

Det er mange billettyper å velge blant når du skal på KBK-kamp.

Skal du på hver hjemmekamp, eller skal du se noen enkeltkamper? Har du barn under 16 år? Er du medlem i Coop?

Du har mange muligheter til å se KBKs hjemmekamper i Eliteserien. Under finner du info om billettyper og om du kan få rabatterte billetter.

Vi hjelper deg! Har du spørsmål, kontakt billettansvarlig Frank Nilsson på [email protected] eller tlf 91599270.

Kampbilletter

Billetter til enkeltkamper finner du alltid på denne siden. Det er ulike priser avhengig av hvilken tribune du velger, og om du kjøper billett til voksen, honnør eller barn.

KJØP BILLETTER TIL KBK–KFUM HER

Sesongkort

Vil du se mange KBK-kamper i år, er sesongkort det beste alternativet. Da får du mange kamper «gratis» i løpet av en sesong, og du er sikret fast plass på Nordmøre stadion til alle seriekampene.

Kjøp det i forkant av første hjemmekamp, KBK–KFUM, for å få mest mulig ut av årets sesongkort!

KJØP SESONGKORT HER

(Se nederst i saken: Tilbud på TV 2 Play for deg med sesongkort)

ses2.jpg

KBK+ abonnement

En annen måte å ha fast plass til hver kamp, er KBK+ Sesongkortabonnement. Her betaler du en fast sum hver måned, og har tilgang til alle seriekamper på hjemmebane – uansett hvor mange kamper som spilles den måneden.

Dette er en fint alternativ til alle som ønsker å betale en mindre sum hver måned, i stedet for engangskjøpet av sesongkort.

KJØP KBK+ ABONNEMENT HER

pluss.jpg

Gratisbilletter til barn

Alle barn under 16 år kan få gratis billetter til alle KBKs hjemmekamper. Du kan enten bestille Puma-billetter på nett eller hente i billettluka på kampdag.

Bestill PUMA-billetter som vanlige billetter på nett. Ved å bruke promokoden «puma», får du tilgang til Puma-billetter til kroner 0,-.

SE MER INFO OM PUMABILLETTEN HER

pum1.jpg

COOP-billetten

Alle medeiere i Coop kan kjøpe Coop-billetten til 100 kroner (voksenbillett) på KBKs hjemmekamper i Eliteserien.

Bruk promo-koden «coopmedlem» ved bestilling av billett på nett. Du kan bli bedt om å vise Coop-medlemskortet eller Coop Medlemsapp ved inngang til tribunen.

SE MER INFO OM COOPBILLETTEN HER

coooop.jpg

Tilbud på TV 2 Play for deg med sesongkort

Alle som kjøper eller har kjøpt sesongkort, får også et tilbud på TV 2 Play Total!

Da kan du sikre deg tilgang til alle kamper fra Eliteserien, OBOS-ligaen og sluttspillet i Champions League med TV 2 Play Total til 229,- første måned

Det er ingen bindingstid og tilbudet kan kun benyttes en gang - trykk her for å gå til tilbudet.

Etter den første måneden fornyes abonnementet til 429,-/mnd.

tv2banner.png