KBK pop-up-butikk

KBK har pop-up-supporterbutikk på Alti Futura helt frem til fredag kl. 18.00! Velkommen innom.

Vi har med oss de nye 2021-draktene, balkongflagg og mye annet supporterutstyr. Kom innom for å sikre deg årets drakter og slå av en hyggelig prat.

Pop-up butikken ligger rett ved siden av Power, og Luggen i 1. egt på Alti Futura. Den er åpent hele uka fra 12-20.00 (18.00 på fredag). Draktene koster 799,- for voksen og 649,- for barn og alle som er medlem i KBK får 20% rabatt på alt supporterutstyr. Det er mulig å bli medlem her eller i butikken før du betaler.

Sjekk ut 2021-draktene under her

Følg smittevernregler, sprit hendene og hold avstand. Vi ønsker at alle skal holde seg friske.

Supporterbutikken på stadion holder også åpent onsdag til fredag fra 13-16.00 (18.00 på torsdager). I tillegg er supporterbutikken på stadion alltid åpent før hjemmekamper.

#lagetforlidenskap #KBK