Norges mest engasjerte supportere?

KBK har alltid hatt fantastisk støtte fra engasjerte supportere. Det viser de igjen og igjen. I dag hadde nemlig hele administrasjonen i KBK ringedugnad for å øke antallet medlemmer i scoringsklubben.

Scoringsklubben er noe vi har satt ekstra fokus på nå før seriestart. Det går ut på å gi 20 kr per mål KBK scorer i 2021. Kampanjen fikk oppmerksomhet under helgas KBK kick-off og vi satser på å bli den klubben i Norge med flest medlemmer i sin scoringsklubb.

- Det er fantastisk å se hvor engasjerte supportere vi har og vi setter stor pris på alle medlemmene i scoringsklubben, sier Frank Nilson i KBK.

Vi er strålende fornøyd med at Scoringsklubben har fått over 100 nye medlemmer siden lansering av kampanjen sist helg.

Årets "sesongoppkjøring" har vært tøff for alle, også for guttene i Laget for Lidenskap. Men vi har fortsatt troa på de, troa på at de vil gi alle dere som er glad i fotball heftige opplevelser der vi glemmer alt annet og lever i øyeblikket. Det er slik fotball og KBK er!

Gjør som snart 300 andre engasjerte supportere og meld deg inn i KBK Scoringsklubb for å gi guttene på laget ny motivasjon til å fortsatt vise lidenskap!

Klikk her for mer info om scoringsklubben eller send sms med ordet SCORING til 915 99 270. Da støtter du oss med 20 kroner pr mål vi scorer i 2021. Vi som jobber rundt laget blir veldig glad og rørt om flere blir med i Scoringsklubben. Tusen takk!

KBK scoringsklubb

• Både privatpersoner og bedrifter støtter klubben med henholdsvis 20 kr og 200kr per mål KBK scorer i serie og cup.