Scoringsklubben 2024: Hver KBK-scoring teller!

Bidra med 20 kroner per KBK-scoring i eliteseriesesongen 2024.

Scoringsklubben – der alle deltakere bidrar med 20 kroner per KBK-scoring – ga kjærkomne kroner til klubbkassa i Kristiansund Ballklubb i fjor. Tusen takk til alle som bidro!

KBKs Scoringsklubb fortsetter i eliteseriesesongen 2024. Scoringsklubben har mange engasjerte medlemmer, og vi har selvsagt plass til mange flere.

Ønsker du å gi KBK 20 kroner per scorede mål i 2024? Send epost til Henning Betten på [email protected] eller send «Scoring» til 980 32 833.

KBK sender ut Vipps-krav til scoringsklubbens medlemmer to ganger i året. Dette skjer etter halvspilt sesong og etter sesongslutt. Har man ikke Vipps, kommer det faktura på e-post eller i postkassa.

Det ble trukket ut tre vinnere blant scoringsklubbens medlemmer etter 2023-sesongen, som vant VIP-sesongkort, signert KBK-drakt og gavekort i KBK Stadionbutikk. Les mer om vinnerne i denne artikkelen.